måndag 9 maj 2011

Logins

vid tangenterna: Jessica kl. 21:35
Har just återhämtat mig från ett mindre psykbryt orsakat av att jag inte för mitt liv kunde komma på vad mitt lösenord till Spotify var. Man loggar ju liksom ALDRIG in på det, man är ju konstant inloggad. Det var precis samma sak när jag fixade det till mobilen och till min bärbara dator. Eller ja, kort sagt varje gång jag av någon anledning måste logga in på kontot igen. Först kom jag inte ens på vad mitt användarnamn var. Snark.

Nu börjar iaf datorn bli klar med sin återställning! Yaaaay. Spotify var typ det sista som skulle installeras... utöver alla mina Sims, men de får vänta lite.

Jag vet att jag använder ordet psykbryt väldigt ofta. Det kan vara mitt mest använda ord, faktiskt. Men jag FÅR psykbryt väldigt ofta också, det är ingen överdrift. Jag får korta, snabbt övergående men extremt intensiva raseritutbott som sedan går över lika fort som de startade. Tobbe är van vid detta beteende numera och låter mig hållas under tystnad. Han är fin han, den där Tobben.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos