onsdag 18 maj 2011

Grejer jag gillar här hemma.

vid tangenterna: Jessica kl. 11:30
1. Make Up Store´s Cover All Mix; Bästa concealerpaletten <3

2. Anatomicals bodyscrub "Don´t just clean it woman scrub it". Doften (melon & mynta) påminner om något från min barndom... Kan inte sätta fingret på vad?! Gott luktar det iaf och skönt är det att skrubba sig med!

3. Santa Marias kryddmix Forest Blend. Svamp, rosmarin, timjan, persilja och peppar. GOTT. Framförallt så smaksätter vi vår kycklingröra (gjord på typ kyckling, rödlök, creme fraiche och majonäs) med denna.

4. Palmolives Lavender & Chamomile handtvål. DOFTEN (älskar ju lavendel och att mixa det med kamomill är typ det bästa en tvåltillverkare gjort ever), färgen och den lite gammaldags utformningen på flaskan och etiketten. Sweeeeet.

5. Venus vibrance rakhyvel & Satin Care Lavender Kiss rakgel. Sommar-essentials.

6. Sköljmedel som doftar goooott. Så att man typ vill bada i dem. De här är mina nya favoriter; Comfort Sensations Concentrate. Bra grejer. Och så är flaskorna fina. Ännu mer pluspoäng.

2 kommentarer :

http://mymic.blogg.se on 18 maj 2011 kl. 14:58 sa...

åh, cover all mix är verkligen bäst :D

Jessica on 18 maj 2011 kl. 21:01 sa...

Eller hur?! Förstår inte hur jag klarade mig utan den:D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos