lördag 14 maj 2011

Min högsta dröm från 5:an till 7:an

vid tangenterna: Jessica kl. 23:06
... var ett par Buffalos.
Jag fick aldrig några egna. Men vi hade två par i kompisgänget som gick runt. Jag tvingade ner mina 40:or i 38:orna och kände mig som The Queen Of The World.

FÖRSTÅ nostalgitrippen när jag ser följande bild hos Shecity:
För att inte tala om hur imponerad jag blir när Signe är SÅ JÄVLA SNYGG i dem HÄR.

Jag trodde inte att NÅGON kunde vara het i ett par Buffalos längre. Inte sedan millenieskiftet.

2 kommentarer :

Anonym sa...

jag såg också dom i petras blogg. Hade ingen aning att de fortfarande gick att köpa ;)

Jessica on 17 maj 2011 kl. 20:52 sa...

Hahaha nää inte jag heller! Exakt samma modeller också, liksom?!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos