fredag 8 april 2011

Ge mig en Red Bull så blir det nog bra.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:50
Vårdeppen lyser med sin frånvaro (hur kan jag deppa? Jag har alldeles för mycket att vara lycklig över just nu!<3) , men vårtröttheten deluxe har däremot drabbat mig. Fan vad sängen är skön VARENDA morgon, i synnerhet när Puff ligger antingen som en stor varm fluffboll uppe vid mitt huvud eller en lång pälsbollslimpa nere vid min mage, typ. Man vill ju bara ligga kvar liiiite till... Och så en stund till på det.

Inatt så sov faktiskt Lizzie med oss i sängen!!! Ett tag alltså, tills hon ledsnade och Puff tog över istället. Hon har inte gjort det sedan vi skaffade Puff i juni. Min älskade tjej! Hon kanske har förlåtit oss för att vi tog in en prins i hennes kungarike? Hahah:)
Sent from my BlackBerry® wireless device

2 kommentarer :

Anonym sa...

redbull <3

natta

Jessica on 10 april 2011 kl. 23:13 sa...

Ja, jag tänker alltid på dig när jag dricker det, nattalojisch! :D <3

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos