torsdag 7 april 2011

JAG VILL INTE HA NÅN JÄVLA TOUCHSCREEN!!!

vid tangenterna: Jessica kl. 11:14
Nu har jag fått beskedet av Tre ett antal ggr att de snart kommer få in nya Blackberrys. "Inom kort", uttrycktes det till och med. Och jag tror dem. Men deras och min uppfattning av uttrycket "inom kort" verkar skilja sig en aning från varann. Jag behöver en ny BB typ NU. NUUUUU. Min Bold 9000 börjar bli väldigt trött av diverse olika anledningar. Varje dag går jag in på tre.se och blickar förhoppningsfullt på mobilerna som finns att välja, men ingen Blackberry så långt ögat kan nå. Bara. En. Jävla. Massa. Touchscreens.
Jag har övervägt en Arc som ett alternativ, men släpper tanken varje gång. Har du en gång haft ett BB-tangentbord så vill du aldrig ha något annat.

För övrigt blir jag så glaaaad av vädret idag! Och fågelkvittret. Wiiiii.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos