onsdag 13 april 2011

Äggande lunch (<--- klyschigt fyndig rubrik)

vid tangenterna: Jessica kl. 14:25



Jag tog vad som fanns hemma idag. Det vill säga ägg, creme fraiche , fetaost och så rostbröd att lägga den äggröra som dessa 3 ingredienser bildade. Och så lite persilja på det. Jag ÄLSKAR persilja. Helst ska den ju vara färsk, men torkad duger också.

PLUS Trocadero light till. Upptäckten av det (lightversionen alltså) är typ det största som har hänt mig. I mat/dryckväg alltså.
Tobbe säger att jag säger så ofta. Men det är ju för att jag gör fantastiska upptäckter med jämna mellanrum! Det är ju fantastiskt!

När jag berättade om det för Johanna, Tommy & Simon på jobbet igår så skakade de två förstnämnda på sina rara små huvuden och sa "Men Jessica, det är ingee braaaa med lightprodukter!".
Sedan tände de varsin ny cigg.

Nu ska jag ner i källaren och försöka lokalisera mitt hålslag! LATERRR!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos