tisdag 26 april 2011

Build a foundation

vid tangenterna: Jessica kl. 14:20
Jag älskar min nya foundation! Jag är inget större fan av den produkten i allmänhet, eller... Jag brukar köra utan helt enkelt. Det går i perioder. Nu har jag inte använt foundation på nästan 2 år, så nu kände jag mig sugen på det igen. Jag har framförallt aldrig varit förtjust i FLYTANDE varianter, men den här gången blev det just en sådan - och jag älskar den! Är redan beroende. Max Factor Colour Adapt, jag har nyans 70 Natural. Just det där med vilken nyans man ska ha kan jag tycka är så knepigt, men det är ju det som är så fantastiskt med den här; den anpassar sig efter ens olika hudtoner i ansiktet. Ohhjjjääh.

2 kommentarer :

Sabina on 26 april 2011 kl. 17:27 sa...

härlgit när man hittar en foundation man verkligen trivs med =)

Jessica on 28 april 2011 kl. 17:56 sa...

Ja, eller hur? Grrreeejjjt.=)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos