måndag 18 april 2011

Behöver man beställa på en gång?

vid tangenterna: Jessica kl. 10:13
Jag har 3 plagg från Lindex vår/sommarkollektion som släpps idag, alltså den som stylats av the one and only Rachel Zoe som jag är sjuuukt sugen på. Frågan är om det är värt besväret att beställa dem via hemsidan redan idag eller om jag kan vänta tills jag har tid att rusa in där, typ på torsdag? Hmmmm. Fan vad jobbigt.
Svårt att veta om de kommer gå åt här i Nynäs liksom. Och om jag inte beställer och vill ha grejerna till påskhelgen och de sen inte finns på lager här när jag har möjlighet att springa in - då är det ju kriiiis! Gah.

2 kommentarer :

Jenny on 18 april 2011 kl. 18:24 sa...

Har du sett mammas första blogginlägg=)

Jessica on 19 april 2011 kl. 16:57 sa...

Jag sååååg!! Hon är å söt:D

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos