fredag 22 april 2011

(Lång)Fredagskväll i casa de la Majlund/Pettersson

vid tangenterna: Jessica kl. 23:27
Tobbe är och spelar poker och jag sitter och kollar på avsnitt efter avsnitt av "Superstylisten Jonas". Alltså, hur gullig är han inte?? Hahaha, jag kommer att tänka på Mean girls-uttrycket "Too gay to function" när jag hör honom prata. Älskar hans stil också, hans stylingjobb är underbara. Bling, bling och glammigt så det sticker i ögonen. Mode att bli glad av! Som det ska vara. Underbart.

Och bara för att det är fredag har jag tuggat i mig lite chips. Med framtänderna. Långsamt. Och med 3 värktabletter i kroppen. Detta besvär till trots så värker mina käkar alldeles galet nu ändå. Känns lite ovärt, faktiskt.
Ahhhh well, varför ha dåligt samvete över det nu när man kan träna bort det imorgon?

Hoppas Tobbe åker ut snart... Jag vill att han ska komma hem till miiiig;)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos