tisdag 19 april 2011

Cotton t-shirt

vid tangenterna: Jessica kl. 21:55
Var inne på Kicks och kände och klämde på de nya Clean-dofterna idag. Precis som jag hade på känn så blev jag förälskad i Cotton t-shirt´s enkelhet, det rena och upplyftande i den.
Summer escape luktade gott, men jag tyckte den påminde en del om förra sommarens Outdoor shower fresh, som i sin tur påminner väldigt mycket om Versaces Versense. Dock så fanns det ett litet sött sommar-set med en mindre flaska av den (Summer escape, alltså) och en av deras Summer linen (om jag minns rätt, vågar inte säga säkert att det var den, men någon av deras tidigare sommardofter var det i alla fall) för typ 329 eller något och det skulle jag kunna tänka mig. 
Men jag tror faktiskrt att det blir en flaska bomulls-t-shirt på torsdag! 

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos