torsdag 21 april 2011

Guess what, I´m not a robot

vid tangenterna: Jessica kl. 22:54
Halloolo!
Tröttsammaste jobbveckan ever (eller åtminstone på länge) är till ända, yaaaay. I måndags började jag störtböla när jag satt ute i frakten för att en sur chaufför var otrevlig. Och då menar jag inte sån där tyst, diskret gråt med tårar som man lätt bara sveper undan lite snabbt sådär när någon tilltalar en, utan nu menar jag verkligen krokodiltårar och värsta hulkningarna. Jag var tvungen att ringa in till Sofia bara för att få höra en vänlig röst, hahaha. Detta var alltså i måndags. Mina energidepåer var inte direkt att räkna med under de kommande dagarna, även om det var den största dippen. Otrevliga typer handskas jag ju med utan problem any day liksom, men vissa dagar kommer den där osköna attityden åt en. Det borde vara lag på att otrevliga människor ska GE FAN I EN när man är låg.
När jag tar körkort och skaffar min Jeep Cherokee (min drömbil! :D) så ska jag ha en sån där bumpersticker som Shelly har i The House Bunny; "MEAN PEOPLE ARE MEAN!".

Det har varit sjuuuuukt mycket bokat hela veckan. Ja, fullbokat kallas det även. Jag är så lycklig att jag får vila huvudet från jobbet i några dagar nu. 

Jag väntar lite med att köpa Cotton t-shirt, jag sprutade på en provsticka som jag vandrade runt med under tiden som jag letade efter lite andra produkter jag behövde och kände att... ja, jag väntar lite med den. Tycker den är "GÖR-GO" (har hört Carin Da Silva prata göteborgska i Vakna hela veckan...), men hey... Jag fyller ju år snart. Och om jag känner att jag MÅSTE ha den NU, då får jag köpa den då då. 
Jag införskaffade lite småpryls istället. Är så lycklig att Anatomicals har kommit till Kicks! För att inte tala om Make up store´s produkter! Ladidididaaaa.

Tobbis har bakat tårta (!!) och jag har bakat after eight-muffins ikväll. Imorgon blir det nämligen (lite försenat) 26-årskalas för prinsen! :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos