tisdag 12 april 2011

TOTTally schlutt

vid tangenterna: Jessica kl. 22:50
Är såååå trött. Så trött att jag höll på att få ett totalt psykbryt när jag skulle börja kopiera över all musik från minneskortet jag haft i BlackBerryn till det som är i Arc:en och det visar sig att den inte stöder wma-filer. WTF???!!! BUT WHY?? Åhhhh, orkar inte!
Tur att jag kan ha spotify, då behöver jag inte sätta mig och mecka med det på en gång.

Vi har haft en jättemysig kväll med Anna-Lena, Bengt & Elsie här, men maaamio vad trött man blir av att jobba, baka, snabbröja hemma, hämta telefon, fixa fudge, fixa tacos, duka, duka av och diska första svängen... och sååå vidare i all oändlighet. Jag är trött i ryggen!:)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos