söndag 17 april 2011

Veckan som kommer

vid tangenterna: Jessica kl. 23:40
... blir en hyfsat späckad sådan. 

Imorgon är det profil- & informationsdag med jobbet. När det är avklarat ska jag ha en liten samling med de andra i vår Övningsgrupp (vi ska planera och styra upp brandövningar och så) och när det är klarrrt så jobbar jag till 21.30. Kommer vara lite trött i huvudet tror jag.
På tisdag ska jag kanske träffa Tina lite på e.m när jag slutat jobba, onsdag blir det några extratimmar på jobbet så jag börjar tidigare, klockan ett redan. Torsdag - jobbar till 14, sedan fullt ös med att handla inför kalaset för Tobbe som vi ska ha på (Lång)fredagen för släkt och familj.
Lördag är ju påskafton så då blir det också något och på söndag ska Jolene döpas.
Pjuuhh.

Känner att de där extratimmarna inte var något bra påfund, för jag vetefan när jag ska ha tid att tvätta den här veckan. Eller typ... ha en lugn stund. Tisdag kväll kanske, om jag har tur? (Fika med Tina är förvisso inte särskilt stressande, snarare muy muy trevligt.) Hmm.
Juste, någonstans där ska jag ha filmkväll med Pulia. Men det blir nog framåt helgen.

Tur att det finns cola light/ red bull/ koffeintabletter.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos