onsdag 27 april 2011

Morgonens drömrapport:

vid tangenterna: Jessica kl. 10:00
Jag drömde att jag var i One Tree Hill (ja, staden där serien utspelas alltså) och Jenny hade övertalat mig att göra en fransförlängning. När den efter mycket om och men var klar så insåg jag att jag inte hade råd med den egentligen, utan skulle ha typ en 50-lapp kvar på kontot efteråt. Då skulle de ta Puff som betalning. Förtvivlan!
Sedan löste sig allt ändå, jag fick behandlingen gratis för att de trodde att jag var Carolina Gynning (hahaha, I wish!) och jag sa att hon/jag skulle blogga om dem.

Förr veckan drömde jag dock den festligaste drömmen på länge! Jag och min hamn-gosisar Johanna Å, Pontus, Tommy & Simon var på fest på någon teater och Pontus dansade conga. Jag lever på den drömmen än!
Oliver tyckte för övrigt att det var roligt när jag berättade om den för Simon. Det lät ungefär såhär:
 - Simon! Jag drömde om oss inatt!
Höhöhö.

Nu ska jag göra mig iordning lite, om typ 50 minuter ska bobon plocka upp mig och så ska vi åka till Lisö! :)

2 kommentarer :

Jummi Von Minji - Herrljunga största bloggare on 27 april 2011 kl. 22:40 sa...

fin blogg :)

Jessica on 28 april 2011 kl. 00:06 sa...

Tack! :)

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos