lördag 16 april 2011

CLEAN SUMMER ESCAPE + CLEAN COTTON T-SHIRT

vid tangenterna: Jessica kl. 19:48
När Clean kommer med nya dofter så är det BIG NEWS, I say!
"Den öppnar med fruktiga noter, med en antydan av kokosnöt och friska oceanvindar. Resultatet - en rolig lätt doft - som för tankarna till strand, klarblått hav, friska vindar och en känsla av solig sommar"
- beskrivning hämtad från kicks.se 

"En ny spännande doft, som fångar skönheten i livets enkla nöjen. Denna friska doft som inspirerats av den ikoniska vita T-shirten har även krispiga - "direkt från tvätten" - noter"
- beskrivning hämtad från kicks.se 
Jag är mest nyfiken på den senare. Kan bero på att jag får en vision av att den är som en mix av min personliga favorit Warm cotton och den sköljmedelsdoftande Fresh Laundry...? Måste tassa in på Kicks i veckan som kommer och provsniffa lite. Löning på torsdag och rabattkuponger som trillade ner i brevlådan för några dagar sedan... Hmmm. ;)

2 kommentarer :

Jenny on 16 april 2011 kl. 20:23 sa...

Åååååhhhhh, jag vill ha summer escape!

ohelli on 17 april 2011 kl. 08:20 sa...

summer fresh luktar så gott, jag har haft fresh landurey. Funderar på en u. kanske warm cotton. Har du doftat på den där t-shirt?

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos