onsdag 13 april 2011

En grej som känns gammal:

vid tangenterna: Jessica kl. 23:23
Facerape.

(För er, typ min mamma, som inte vet vad detta innebär så är det att man skriver någon statusuppdatering på en väns facebook om man råkar komma över dess användare, typ sitter vid hans/hennes dator eller har hans/hennes mobil.)


Bara så onödigt och fantasilöst. Antingen så är det "Jag är så kåt, var är killarna/tjejerna?!" eller "Jag behöver bajsa". Däremellan finns ytterst få variationer. Överlag är det en jävligt trött grej att göra, känner jag. Jag tror aldrig jag sett en facerape som faktiskt fick mig att skratta.
Hade jag haft en ute/innelista så hade det definitivt toppat utelistan.

På innelistan hade Trocadero Light regerat, tätt följd av Red Bull. Har fått värsta crushen på Red Bull. Har alltid kopplat ihop det med vodka förut, men det är ju så fantastiskt i sig självt. Oh ja.

1 kommentarer :

Elin on 14 april 2011 kl. 11:05 sa...

Åh, jag håller med!
Det som ska vara roligt med en Facerape är ju att det ska vara ett så snyggt påhitt att folk tror att det är den personen som skrivit det...
Inte "Jag måste bajsa" från typ någon som aldrig skulle säga det, då blir det ju bara fånigt...

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos