söndag 9 december 2012

Helgen genom Instagram

vid tangenterna: Jessica kl. 21:45
Igår förmiddag kom Lilly till oss! Efterlängtad som alltid:) Vi stack och åkte pulka i Kvarnängsbacken.

Senare på eftermiddagen åkte jag iväg på glöggmingel med mina saknade DG-crew:isar hemma hos Sofia E.
Jag lovade dock Lilly att jag skulle komma hem så att vi hann ha filmkväll, så Tobbis och hon kom och hämtade mig igen vid halv åtta. När vi kom hem åt vi lussebullar (och lite chips), tände "mysljus" (det gillar Lilly) och kollade på "Elf". Jag och Tobbe fick turas om att läsa texten så att Lilly skulle förstå vad som hände. Hahah.

Jag har ju upptäckt världens godaste chai! Kan typ inte sluta dricka, det kommer bli ett dyrt beroende:(

... och när vi åkte hem till mutti på eftermiddagen för att möta upp de andra och få (galet god) middag så snöade det igen.

Nu känns det väldigt tomt här hemma utan Lillyn. Hon var så tålmodig och snäll idag på förmiddagen när jag satt med min programmering och Tobbe hjälpte mig. Och ja, jag fick iväg uppgiften till slut, men det är inget program jag kan påstå mig vara särskilt stolt över, nej. Men det fungerar och gör åtminstone typ det som det borde, fast med ett för simpelt upplägg. Jaja. Jag måste släppa det nu och fokusera på proven och de andra uppgifterna. :)



0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos