måndag 10 december 2012

14 dagar till julafton

vid tangenterna: Jessica kl. 14:00

Hej!
De skottar äntligen taket på vårt hus, just nu håller han på och sopar ner sjukt mycket snö från vårt balkongtak. Det är ganska spännande faktiskt, både jag och katterna sitter här och spanar med stora ögon. Hehe. Oj! Nu sticker det bokstavligt talat ner en stor spade över kanten!

... Jaha. Annars då? Jag har spenderat hela förmiddagen och eftermiddagen (fram till nudå) med att kolla på videos om CSS & JavaScript som ingår i webbutvecklingskursen. Nu har jag bara några stycken kvar och det kliar i fingrarna efter att få sätta igång!☺
Jag inledde dock dagen med att mata fåglar och bättra på skottningen som vi gjorde igår hos pappa & Kerstin - det hade ju kommit typ en decimeter snö till inatt, haha. Men jag har med andra ord faktiskt rört lite på mig idag ändå - fast det känns verkligen inte så nu! Ska försöka ta mig ut lite sedan, om så bara för att typ ta en omväg till mataffären eller så.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos