fredag 14 december 2012

Jullov! :)

vid tangenterna: Jessica kl. 17:31

Hej buddies!


Nu är proven äntligen avklarade och jag känner mig ganska nöjd. Programmering2-provet är väl det som jag vet att det blev ett par halvt missförstådda svar på, vilket är jävligt irriterande, i synnerhet eftersom båda ämnena som de frågorna rörde var något jag hade pluggat in som ett rinnande vatten till förra provet men som hade bleknat lite i minnet sedan dess. Jag blev faktiskt nästan lite irriterad när jag såg att det var typ mer sådant från baskursen än från den här aktuella kursen på provet. Okej att man repeterar en del från den första kursen i den här, men jag förstår inte riktigt varför det var så mycket av det på provet. Jag menar, man måste väl gå Programmering1 för att få läsa Programmering2? Jag är inte säker, men det känns liksom logiskt... JAJA. Webbutveckling1-provet var iaf piece of cake, där tror jag inte det var något som jag ens behövde fundera lite på faktiskt. Skönt.
Jag var klar vid tio, så jag tog vara på det faktum att jag orkat ta mig hemifrån och var uppe på benen och dessutom sminkad och riktigt respektabelt klädd (dvs inte i mjukisbyxor eller löpartights) och gick i lite affärer. Köpte en julklapp och fyndade en bordsduk och ett knippe julgranskulor på Bohemia för en totalsumma av  39kr (duken 29, kulorna 10 - det är dem ni ser på bilden, det syns dock inte så tydligt att mönstret är "frostigt" också), var inne en sväng på Kicks och kraxade lite med min icke-existerande röst med deras gulliga personal - de ska ta bort deras Oliv-serie! Oh nooooes! Jag har använt den dagcremen med Q10 det senaste året, så jag blev lite ledsen i ögat. Nu fick jag testa Nivea ExpertLift istället. Mhmm. Jag hoppas ni antecknar detta.

Köpte en ny liten burk av Kusmis jul-te också, för det första jag köpte har gått åt. Jag brukar ledsna på jul-teer ganska snabbt eftersom de oftast smakar GOTT: ja, men lite väl MYCKET: också ja. Men Kusmis är förstås perfekt avvägt med kryddor och klassiskt, riktigt fint svart te. Speciellt så tycker jag att det är jättegott till frukost - därför måste jag ju se till att vi har det hemma till JULVECKAN och främst julaftonsmorgonen, såklart. ;)

Nu kom Tobbe hem med fredagspizzan, gotta go☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos