söndag 16 december 2012

Hej

vid tangenterna: Jessica kl. 19:03
... från depphuset, typ.
Näe så illa är det väl egentligen inte. Men jag är så ledsen på och och trött av den här förkylningen som aldrig tycks ge upp. Idag skulle jag ha fikat med Lina, Mary, Hanna & Malin och sedan skulle jag och Tobbis gå på "The Hobbit", men båda dessa planer blev alltså inställda. Dessutom ringde pappa för att fråga om vi ville komma på lite fika under dagen, men det var ju inte tal om det heller liksom. ÅHHHH. Jag är så rastlös och... ja, som sagt, LEDSEN över att vara sjuk nu. Imorgon är planen att jag ska ner till jobbet för att fika lite och fira Sissy som har fyllt jämnt och jag hoppas verkligen, verkligen, VERKLIGEN att jag vaknar imorgon och känner... ja, minsta lilla skillnad och skiftning till det bättre skulle göra mig glad. Vill verkligen inte sitta inne en dag till nu. :,( Inatt fick jag åtminstone sova, men jag vaknade med en fucking vagel i ögat istället! Hahaha. Orkar inte.
Dessutom blir jag superdeppig av det här förbannade vädret! PLUSGRADER och REGN. WTF?? Om snön är pajad till jul så kommer NÅGON råka jävligt illa ut, säger jag bara. Jag måste bara lista ut vem jag ska rikta min ilska mot först.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos