torsdag 20 december 2012

20:e december betyder Tomtedags!

vid tangenterna: Jessica kl. 11:33
Jag har varit uppe på vinden och meckat fram den lille låden med småtomtar. Dags för tomtarna att äntra Drömmis igen! ;)



Jag vågar knappt säga det, men idag känner jag mig faktiskt riktigt pigg! Jag hostar som en tok till och från och är fortfarande snuvig, men igår hade jag faktiskt typ 4-5 näsdukar kvar i min Kleenex-box när vi gick och lade oss! Sedan i fredags har jag på riktigt avverkat en låda Kleenex Balsam om dagen. Helt rubbat. Men att det överhuvudtaget var några kvar igår var ett litet steg i rätt riktning. Dessutom var jag lite out and about igen igår, efter min isolering här hemma. Först uträttade jag och Pulia lite ärenden på stan och handlade på Willys och sedan hade jag, Lina och Jossan den årliga glöggkvällen. Elin är utomlands, så vi fick klara oss utan henne i år. Det var uuuunderbart att få röra lite på sig och att umgås med någon annan än mig själv, katterna och Tobbe!! Missförstå mig rätt, jag älskar att hänga med Tobbis, men det gör jag ju ändå varje dag. Haha;) Dessutom har jag nog varit ett ganska eländigt sällskap de här dagarna.
Men som sagt, det var härligt att träffa människor jag tycker så mycket om och det gav mig en knuff i rätt riktning. Nu ska jag bara försöka att inte dra i julväxeln och börja köra i racerfart med allt, utan försöka hålla en bra nivå så att jag blir helr frisk till jul (ja tack).
Kan ju börja med att plocka upp tomtar. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos