onsdag 5 december 2012

Bambi!♥

vid tangenterna: Jessica kl. 16:23
Ni som läser regelbundet här vet ju att jag kan haka upp mig på random stuff med jämna mellanrum.
Jag suktade på den här kulan från första stund när jag såg bilder på GreenGates höst/vinter-kollektion, hela hösten alltså. Sedan när jag väl slog fast att joo, jag måste ha den! - Då var den slut på varenda webshop jag sett den på.
Döden. Efter att ha googlat järnet hittade jag den på EN random webshop (känns alltid lite surt att behöva betala typ 50 pix extra i frakt när själva prylen man ska köpa inte ens kostar en hundring) - vars IRL-butik finns i Haninge/Port 73 ("Home of happiness"). Vad är oddsen? I typ hela Sverige, liksom. Så i måndags kunde jag få med min Bambi Mint-kula hem till Drömmis... Äntligen. Perfektion. ☺

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos