måndag 10 december 2012

God natt, unga rekryter.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:47
Idag har jag glott på tidigare nämnda webbutvecklings-videos tills mina ögon var formade som min laptops skärm. Sedan har jag skrivit en perfekt (om jag får säga det själv) utformad three column CSS Layout - alltså en CSS-stilmall med tre kolumner, men erkänn att det låter fräsigare på engelska - och däremellan var jag och handlade på Willys (svor över den sjukt djupa modden i Älgstigsbacken både på väg dit och hem, varför kan de inte ploga ordentligt där?! Wäääähhhh) - och gjorde champinjon & kantarellsoppa till middag.
Duktig.
Jag är ganska stolt faktiskt. Jävligt skönt att ha den där CSS-uppgiften klar och inlämnad för nu har jag bara SLUTUPPGIFTEN kvar!! Ja, och så den där förbannade kortlekens grafiska gränssnitt i programmeringen också. Vi får se hur det blir med den.

UND JETZT: Sovdags! Pusspuss.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos