tisdag 11 december 2012

Galet effektiv dag.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:37
Idag har jag gjort mitt projektarbete i webbutvecklingen. Från scratch till sista lilla färgkorrigeringen. SÅ JÄVLA GÖTT, om jag får säga det själv.
Det här kommer jag vara nöjd med att lämna in imorgon, till skillnad från den där förbannade programmeringsuppgiften som verkligen kändes som ett nederlag (hör mig yla: "MITT WATERLOO"). Till och med lite stolt faktiskt. ;)

För att jämna ut det hela så har jag dessutom blivit sjuk. Jag kände mig irriterad i halsen under dagen och när jag värmde på min middagssoppa från igår (Tobbis har varit på julbord med jobbet och är på väg hem nu) så var det som om en pingisboll fastnat i strupen och jag har liksom ont i hela kroppen. Jag tog en varm dusch och två Ipren, det hjälpte något en liten stund iaf. Jag skulle uppskatta om bacillerna höll sig i schack något fram till åtminstone fredag eftermiddag nu...
God natt buddies!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos