onsdag 12 december 2012

Onsdag 121212

vid tangenterna: Jessica kl. 11:42
Hej, sorry men jag måste bara beklaga mig lite.

Jag mår så dåligt! Det är faktiskt synd om mig, det var jättelängesen jag kände mig såhär risig. Haha. Vaknade inatt och frös som en tok samtidigt som jag kände hur kinderna hettade - feber? Halsen ska vi inte tala om. Och så gör det så satans ONT i KROPPEN. Jag går typ i ständig övertygelse att jag ska få blåmärken bara av att röra mig - det känns så. Till och med fingrarna gör ont! Jag hade verkligen glömt hur det känns att må såhär.
Jag gav upp att försöka sitta vid mitt skrivbord, för det gjorde för ont och var för ansträngande att försöka sitta upp på min skrivbordsstol, så jag tog min laptop och flyttade till sängen istället. Så idag är alltså sovrummet min provpluggcentral. Jag känner mig redan helt död av att sitta i sängen och skriva, det enda som skulle vara bekvämt vore att lägga sig ner och bluuuundaaa... Men det har vi inte tid med!


Tobbe jobbar hemifrån idag och peppade mig med att det åtminstone är bättre att må såhär NU och inte nästa vecka - och det ligger ju något i det, förstås. Nästa vecka har jag något varje dag, i stort sett. Det ska bakas, drickas glögg med vänner, slås in julklappar, firas födelsedagsbarn och gud vet allt. Roligt men busy-busy.

Aja. Nu ska jag försöka plugga till de där proven då.

1 kommentarer :

Jenny sa...

Krya på dig!!
Love you ♥

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos