måndag 25 juli 2011

Tillbaka på öin.

vid tangenterna: Jessica kl. 15:39
Jag hyser någon slags hatkärlek till Gotland på sommaren. Hela ön lever och sprudlar men det är sååå mycket folk öööverallt. Och det tycker ju jag som är inbiten småstadsbo kan bli... Ja, mycket helt enkelt. Samtidigt så är det en så härlig, öppen stämning som råder. I synnerhet idag så riktigt känner man hur hela Visby pustar ut efter sthlmsveckan.
Vi checkade in på hotellet för en timma sedan, en halvtimma tidigare än vad som är ordinarie incheckningstid. Vi hade tur så vårt rum var städat och klart redan. Thank god, säger jag bara för jag var/är så slut efter att ha sovit tre timmar inatt och kanske 20 minuter på båten, så jag orkade inte fördriva mer tid med att botanisera i Visbys shoppingutbud.
... Och när man är för trött för att shoppa, då är man verkligen trött. Jag hittade iaf ett par nya Nike Air på rea, något jag verkligen hade hoppats på att göra eftersom mina gamla är så slitna att det inte är mycket "air" med dem längre. Grymt.
Nu ska jag powernap:a och chilla lite, sedan ska vi gå ut och äta senare - med efterrätt från glassmagasinet!!;)
Skickat från min Sony Ericsson Xperia arc

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos