tisdag 19 juli 2011

ALDRIG MER ROSÉ PÅ BOX.

vid tangenterna: Jessica kl. 22:57
klicka för större!
LIVRÄDDARNA idag.
What a dayyy! ;) Har inte gjort ett skit. Vaknade upp med årets baksmälla. Jag har typ en sådan här ståtlig en max en gång om året och då är det typ bara att härda ut. Jag vaknade även upp med vetskapen att det inte fanns någon alvedon tillhands på nattduksbordet, vilket var ångestframkallande i sig. Inte förrän långt in på eftermiddagen, vid fem när Tobbe vågade köra bil igen och gav sig ut för att fixa pizza och dylika livsnödvändigheter, så fick jag äntligen min frälsning. Alvedon, Milky Way & nya Kalle Anka & co (med Don Rosa-special!!). Åhhh, lyckan! Stärkt av 2 alvedon och ca en 3/4´s pizza kände jag hur livet började strömma tillbaka in i mig igen. 
Nu är jag jävligt rastlös istället. Har sovit så sjukt mycket idag. Håhåjaja.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos