söndag 17 juli 2011

smileyface!

vid tangenterna: Jessica kl. 17:12
Utan någon speciell anledning är jag bara väldigt glad idag. Känner mig som en liten rosa tuggummibubbla. Det hjälpte en del på traven förstås när vi tog en promenadvända över stan och hamnen istället för ringis (omväxling förnöjer) och jag blev bjuden på en vaniljlatte on the go av sambon. :D♥ Sedan hängde vi lite på en bänk i hamnen och tittade på människor... eller snarare hundar. Jag läääängtar tills vi bor i hus, då ska jag skaffa en hund! Eller fem.
Nu ska vi strax beställa thaimat för att plocka med oss ut till Jenny & kidsen på Lisö, vi ska hålle dem lite sällis ikväll. Myyyysigt! Därför måste jag ställa mig och vela med thaimenyn i tio minuter nu. Vi hörs senare mina kära. PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos