måndag 11 juli 2011

PASS på den.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:48
Imorse styrde vi kosan mot Haninge för att spendera en dryg timme på polisstationen i väntan på att fixa ett nytt pass till mig.
Jag blev så trött av att bara sitta där (och läsa StyleBy som fanns tillhands) att jag, när det väl var min tur, vandrade fram som en liten mullvad, med andra ord så resulterade passfotot i en uppfångning av mitt anlete med en förvirrad uppsyn och små, sömniga ögon. WTF!!!

När jag fick se förhandsvisningen av hur det skulle bli så började både jag och Tobbe att skratta, men när hon frågade om det såg bra ut så svarade jag att jovisst. Vad gör man liksom? Ber henne ta om bilden 40 gånger tills man får till ett schysst plut och lagom uppspärrade ögon?
Förvisso så är man ju faktiskt ofta ganska trött när man går genom passkontrollen eftersom man kanske åker med ett tidigt eller sent flyg eller har sovit på planet. Så jag menar, då kommer de lätt kunna identifiera mig och inte be mig ta fram mitt riktiga pass istället för Mr Molemans.

Nu tänker jag gå och lägga mig. Imorgon har vi beställt strandhäng-väder, så jag hoppas på det nu. Det är så mysigt att Tobbis har semester nu också!! Wihooo.
GONATT mina vänner!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos