lördag 30 juli 2011

Lördag 110730 - Näst sista dagen

vid tangenterna: Jessica kl. 18:54
Hej hej hallå.
Jag lider av slut-på-semester-ångest. På måndag jobbar jag igen, 14.00-24.00. WÄÄÄÄÄH. Villintevillintevillinte. Jag vill nog aldrig mer jobba. Jag måste VERKLIGEN komma på något att bli snuskigt rik på snart, så att jag kan lägga av med de här dumheterna.
Men just nu känner jag mig ungefär lika festlig som den här låten:

"I´M SPENDING MY TIIIIME, WATCHING THE DAYS GO BYYY... Wäääh wäääh...
My friends keep telling me Hey, life will go on, time will make sure I´ll get over you (semestern)."


Jag letar efter en köksvåg. Och det är så typiskt att man (jag?) från början bara är ute efter första bästa billiga grej som bara gör vad den ska men sedan på vägen så dyker det upp värsta avancerade versionen av vad man nu ska ha, i detta fall alltså en köksvåg. Hittade en lite dyrare variant som till och med räknar ut kalorierna åt en, så att man inte behöver stå och göra det själv. Whoooaa.

Nu ska vi ha filmmys iaf, jag och min snygga kille. Så jag ska fixa te. "Andre kåppen", tror jag det blir. LATERGATER!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos