tisdag 26 juli 2011

HELLOU

vid tangenterna: Jessica kl. 23:10
Kommer bildbomba er när vi kommer hem! Just sayin. Ni vet massa tråkiga, förutsägbara bilder på vyer över Visby olika tider på dygnet och tallrikar med saffranspannkakor. Men även bilder från vinprovningen och rundturen vi var på idag på Gute Vingård. Massa mojsigt.
Ikväll efter middagen gjorde jag min traditionsenliga räd mot Kränku, älskar det plejset alltså. Dock så hindrade Tobbe mig IGEN från att köpa tekannan som jag inte köpte förra året och som jag gått och önskat att jag köpt i ett år nu. Får se... Jag kanske slinker in och haffar den imorgon ändå, måste bara distrahera Tobbe med något först. Jag pekade ut en tjej med silikontuttar utan bh och genomskinligt linne idag, men det funkade inte så bra. Måste komma på något bättre.

Jag längtar efter katterna, maaassor! Mina bebisar. Men får rapporter om att de har det gött och mest hänger ute på altanen på Hamnis, så jag tror knappast att det går någon nöd på dem åtminstone.
Nu ska jag lägga mig i hotellsängen och somna som en liten rabbis under en vinranka. Gonatt mina fina!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos