tisdag 14 december 2010

Your smile makes me smile

vid tangenterna: Jessica kl. 23:20
Idag hade jag turen att få hänga med min bästis aka Lilly en stund. Hon, Jenny & Jolene åt köttfärssås här hemma med mig innan jag skulle till jobbet. Eller ja, Jolene åt ju inte köttfärssås, det är nog inte att rekommendera heller om man är 1½ månad gammal. Men hon var HÄR. Tjejgänget samlat, liksom.
Lilly demonstrerade lite Lucia-sång för mig och så pratade vi om Puff. Bland annat. Sedan tittade hon på mina Disney-julfilmer medan jag lagade mat lagom tills Jenny & Jolene kom tillbaka.
 Underbara lilla unge.
Sedan höll vi på att glömma Ninis (hennes gosekanin) när det var dags att ge sig av, men som tur var kom jag på att han fattades innan vi hann åka iväg.

Nu är jag så trött att ögonlocken känns som magneter som stretar mot varann, så nu är det dags att sova. Tobbe har stukat foten på sin match nu ikväll så han lär väl komma hem och vara eländig om ett tag... Gonatt!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos