söndag 19 december 2010

Vi är bra på bullar

vid tangenterna: Jessica kl. 19:08
Vi har bakat en ny omgång lussebullar idag, eftersom vi åt upp de sista vi hade kvar från den första gången i måndags. Och jag kan inte leva utan lussebullar just nu, så är det bara. Det är verkligen det godaste som finns. Speciellt med vårt superrecept som gör dem så fluffiga och fina. Vad skulle man göra utan tidningsbilagor?! ;)
  Dessutom har vi städat av lite, Tobbe dammsög medan jag tog itu med badrummet. Det behövdes verkligen. Nu är det så rent och fint här hemma igen. Tills imorgon bitti, typ.
Och nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Eller jo, det vet jag. Jag ska landa i soffan med gosing och så ska vi kolla på några avsnitt Fringe.
... Fan vad jag älskar Fringe.
Över å ut, mina kära.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos