lördag 11 december 2010

LÖRDAG - 13 dagar kvar till jul

vid tangenterna: Jessica kl. 19:50
Idag...
... Var vi hyfsat tidigt iväg för att göra en massa ärenden här och var. Äntligen kom vi ihåg att slänga tidningar! :D

... köpte vi en helt ny ljusslinga till spegeln i hallen, som jag flyttade över "lyktorna" från den gamla (som är pajko) till. Den här är dubbelt så lång (20 lampor istället för 10), vilket är jättebra för då blir det ljusare. Eftersom vår hall är det enda stället i lägenheten där det är riktigt mörkt så är detta en klar fördel. Limecat is very pleased, indeed.

... åt vi tacoooo. Det var sjukt längesen. Jag äter mig typ mätt på tortillachipsen och guacamolen under tiden som vi fixar resten. Precis som det ska vara.

... hämtade jag ut en hel hög med paket innehållandes julklappar - och några saker till mig själv, förstås. Haha.  Lite e.l.f-pryttlar som väntat på mig i några dagar fick äntligen komma hem! Paletten med ögonskuggor fick jag gratis eftersom den ingick i ett erbjudande som var när jag beställde (fri frakt ingick också - jag passar alltid på att beställa när såna rabatter kommer, haha). Det finns två olika och jag fick "Party-paletten". Grymt fina skuggor faktiskt! Den svarta längst till höger gnistrar och glittrar helt galet!
Den matchar med andra ord det gulliga nagellacket som jag inte kunde låta bli att beställa; Småglittriga "Twinkle" som ingår i deras Limited Edition inför julen. Bilderna gör det dock inte rättvisa! It´s soo prettyyy:):)

... bestämde jag mig för att testa Wellas nya Pro Series-schampoo & balsam. Köpte repair-varianten. Gissa varför? ;P

... är det ju meningen att jag ska pyssla med julkorten jag vill göra själv, men jag hittade inte allt material som jag ville ha idag när vi var ute, så jag måste klura ut något nytt.


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos