tisdag 14 december 2010

Tvättstugesjävel

vid tangenterna: Jessica kl. 10:42
Gaaaah. En av tvättmaskinerna i vår tvättstuga hade en lapp som det stod "TRASIG 11/12" på. Den HAR varit lite knasig, vi upptäckte det när Tobbe tvättade för någon månad sedan. Men sedan har den funkat okej... Och jag satte på strömmen till den och testade att lägga i ett lass. Problemet förut var att den inte centrifugerade ordentligt, så om den inte gör det får jag väl lägga in allt i den maskinen som funkar när jag kommer ner igen istället. Jag testar hellre om den funkar än skiter i att testa och kör en maskin åt gången i onödan.
MEN JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ VÅRA STENÅLDERSMASKINER. Fan. Ge mig en villa med en alldeles egen tvättstuga, tack.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos