lördag 4 december 2010

All I want for Christmaaaaaas...

vid tangenterna: Jessica kl. 14:15
Tobbe är i tvättis, katterna ligger och slöar och håller koll på mig (Lizzie i soffan, Puff i Tobbes datastol) och jag sitter vid datorn och snorar samt klurar på julklappar. Papio ringde förut och undrade vad jag önskade mig. Jag skrek - eller okej, kväkte är nog det mer korrekta ordet med tanke på att min röstkapacitet inte direkt förbättrats sedan igår - att JAVISST! "Jag vill ha en Magic Tea Maker!"
Det fantastiska var att pappa visste precis vilken jag menade. Haha. Vi är en tedrickarfamilj. It´s in our blood, maaaan.
Och så önskade jag mig en Kånken också. "Klassikeeern".

Den största frågan är dock inte vad jag kommer att få av dem, utan vad man ska klura ut till pappa & Kerstin. Pappors julklappar måste väl vara den knepigaste julnöten att få upp, va? Eller är det bara i vår familj vi sliter våra (färgade) kalufser och gnider idéknölarna tills vi får skavsår?

2 kommentarer :

Systeryster on 4 december 2010 kl. 14:34 sa...

Eller.... Så var det så att jag pratat med pappa innan och sagt vad du önskade dig=)
Krya på dig!

Anonym sa...

ja pappor är hard work! samma visa varje år :D


Natah

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos