torsdag 9 december 2010

Natti natti

vid tangenterna: Jessica kl. 22:33
Jag blev precis full i skratt, för jag tittade på klockan och noterade med viss förvirring att den ju bara är kvart över tio. Och här sitter jag och är helt slut och sömnig. Joråsåatteeehh...
 Ally McBeal tillhör min nya kvällsrutin. Om jag har en händelselös, trist start på kvällen så blir jag alltid lika festlig till sinnes när det slår mig att Ally och mina hennes små vänner troget dyker upp i rutan 21.00. Tv4Guld - I love you.


Nu har Tobbe åkt på min förkylning. Han har ont i halsen. Och kommer att DÖ.
Jo. Det är åtminstone så det låter på honom. Jag vet att jag låter taskig, men han blir ju så fruktansvärt ynklig när han blir sjuk. Jag har så svårt att visa medlidande då... Haha. I synnerhet när jag inte kunnat prata ordentligt på över en vecka - den biten kommer han garanterat att komma undan, jag lovar.
 Naaaw. Min gulle. Lite honungsvatten har jag iaf fixat till honom! ;D

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos