måndag 6 december 2010

Besviken som tomten som inte hittar gröt på dörrtrappan.

vid tangenterna: Jessica kl. 23:49
Det blir ingen julbordslunch för mig imorgon. Ingen uppdatering av HLR heller, för den delen. Jag är allt annat än helt frisk än. Har bara en sak att säga om det: 
:(
Jag hade verkligen sett fram emot lite julmys med mitt DG-folk, det hade varit en mysig start att komma tillbaka till när jag varit borta en vecka, liksom. Men nu blir det inte så, så jag får sitta hemma och tycka synd om mig själv och sakna kollegorna medan de äter julmat. Dåååligt. Haha.:)

Nu har jag beställt en av julklapparna till min prins, nästa tar jag imorgon. Känns bra att få något vettigt gjort iaf! ;) Nu ska jag ta min hostmedicin och gå och lägga mig. BISOU!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos