fredag 10 december 2010

FREDAG - Lite jobb såhär innan det är helg igen

vid tangenterna: Jessica kl. 14:14
Glad som en liten köttbulle skuttade jag till jobbet imorse. Det kändes som när man kom tillbaka till skolan igen när man hade varit sjuk i grundskolan. När man liksom längtade efter att få träffa alla igen och höra vad som hänt sedan man senast visade sin bleka nuna i skolans korridorer.Ja, så käbndes det!
Dock blev jag trött väldigt fort, så det märks att viruset inte riktigt tagit sig bort än. Dessutom blev jag trött i rösten, vilket INTE gjorde mig glad eftersom det visar att stämbanden fortfarande är vissna. Arrrrggggh.
Så det är ju skönt att jag jobbar delat pass idag, så att jag kan vila mig nu på dagen.

Tobbis jobbar hemma idag så han plockade upp mig efter morgonpasset och så åt vi lunch på thaien. Ohhh, det var gott! Jag älskar deras kycklingsoppa med kokosmjölk. Typ den bästa i världen. När vi ätit upp så kom pappa inklivande, så då satt vi kvar och gjorde honom sällskap också. Mojsigt! Söta pappa. :)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos