onsdag 15 december 2010

Randomly found

vid tangenterna: Jessica kl. 17:36
Den här dök upp när jag googlade något helt annat än övergödda katter (minns inte vad nu). Jag ville bara dela med mig av den till er, för jag höll på att dö när jag såg den. Av fascination och skratt.

Jag kan inte bestämma mig för vad som är det roligaste med bilden.
Är det mattens stolta uppsyn, som om hon tänker "Åh, här har jag verkligen lyckats!"?
Eller är det kattens ansiktsuttryck; de uppspärrade ögonen och den o-formade munnen som gör att den ser så förvånad ut?
Eller är det det faktum att benen ser alldelles för korta ut för att katten ska vara kapabel till att gå med den där magen? Borde den inte vara tvungen att liksom hasa sig fram på magen och liksom paddla med tassarna?

Äsch. It´s just funny. Period.

Hahahahaha. Sitter ju faktiskt och skrattar nu medan jag skriver inlägget. Såhär tjock är åtminstone inte Puff!!! . . . än.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos