söndag 12 december 2010

Smurfing bells smurfing bells

vid tangenterna: Jessica kl. 14:08
Hej hej hallå! Har ni tänt det 3:e ljuset än?
Det har vi förstås, till frukosten. Nu ska vi ha lite adventsfika med lussebullar och mitt nya te från tefrossa. Det smakar pepparkaka och saffran så det är indeed hardcore christmas-vibbar på det. Dessutom heter det "Julbock" och har små sockerfigurer av granar och tomteslädar i blandningen också... Haha.  
(blixten förstör lite, men ni ser åtminstone att det är NÅGON sorts figurer däri...)




Vi tog en morgonpromenad runt viken förut, det var fint. Jag har så lätt att köra fast i söndagskoman om jag inte gör något för att aktivera mig så fort som möjligt.
Kallt var det och mycket snö var det. Men skönt!



Visst är vi tjusiga?? Hahahaha. Tobbe lyckas alltid få de mest intelligenta minerna när jag ska ta kort på honom;D
Nej, fika var det ju. LATERGATERRRR.



2 kommentarer :

Tea Lady on 14 december 2010 kl. 14:49 sa...

Hallå! Kul att teet smakade bra!
Kram
Lena

Jessica on 16 december 2010 kl. 00:03 sa...

Ja, det var kanon Lena! :) I´ll be back!

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos