måndag 6 december 2010

Vardagsbetraktelser: Roligt konstaterande.

vid tangenterna: Jessica kl. 12:46
... skriver ett roligt inlägg om sakerna illustrerade på bilden. Det vill säga saker som får tjejer att känna sig superfina men som killar - för att dra alla lite orättvist över en kam - i allmänhet hatar.
Hahaha. Visst är det lite knasibas egentligen? Gud som vi piffar och grejar och har oss...

Jag kommer osökt att tänka på den gång jag kan minnas att jag fick allra mest uppmärksamhet och komplimanger på krogen. Vad hade jag på mig? Ett par svarta, utsvängda jeans och en liten t-shirt. Jag hade inte ens planerat att gå ut.

Grejen är väl att numera tror åtminstone jag att vi klär oss mer för oss själva än för pojkarnas skull. Och det är bra! Det tyder ju på en befriande säkerhet och självtillit. Och så är det ju onekligen så att om man känner sig fin - då är man fin.

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos