fredag 3 december 2010

Fredagskväll i sjukstugan

vid tangenterna: Jessica kl. 20:34
 
Det är "Nu är det jul igen 3" på tv4plus. Jag tittar lite på den i väntan på att klockan ska bli 21 och Ally McBeal börjar på tv4guld. Jag är så jävla glad att de kör det. Varje vardag. Det är så perfekt att det inte finns ord för det. Det räddar ju varje tråkig tv-kväll. Älskar verkligen den serien! Brings back memories. Haha:)
Min limited box edition av Eclipse ligger och väntar på utlämningsstället fortfarande för Tobbis hann inte hämta den ikväll eftersom han skulle iväg på träning. Buhuuuu, vill ha den här hos mig nuuu... Men jag får vänta till imorgon. Maaassor av extramaterial väntar!:D
Nu tror jag dock att jag stänger av här och beger mig till soffan. Hostan börjar komma igång ordentligt nu också, som om den såg på klockan att det är kväll och dags att komma på besök igen.
Bisou!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos