torsdag 30 december 2010

Jag tog den här från BigBoobs (kodnamn för natha)

vid tangenterna: Jessica kl. 23:11
Det mest avtändande jag vet?  Långt ovårdat hår. I synnerhet  matchat med ett fult, ofräscht skägg. Om killar ska envisas med att ha en massa hår överallt kan de väl åtminstone sköta det??!
Insamling av vuxenpoäng? Några kanske... Jag har börjat tycka det är roligt med gardiner...? Och har fast jobb. Och en kille jag tänker gifta mig med. Och bil. Fast inget körkort (minus på det). 
Abstinens? ostbågar, ledighet (ge mig meeeer)
Vad måste finnas i mitt kylskåp? Philadelphia & Cola light
Vad skulle ni dock aldrig hitta i kylskåpet? Leverpastej, om jag fick bestämma - men eftersom Tobbe gillar det så förekommer det. Kräääääk
.
Oftast förekommande känslan: kärlek
Längtan: Till nästa jul...? Och Paris om våren. Kanske en weekend i år?
Bästa konsistens? Ostbågar! :D
Värsta upplevda lukt? ehmmm, en viss persons spya efter ett visst lags framgångar. Say no more.
Sätter igång kräkreflexen: Sean Banan
Motto : "Det löser sig"
Skrattar högt åt: Tobbe (för han är rolig), Simpsons, Scrubs, How I met your mother, Simple Life... äsch, MYCKET.
Eget påhitt:  Har nog alldeles för många, för jag kommer inte på något specifikt just nu. =)


0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos