söndag 26 december 2010

Gonatt!

vid tangenterna: Jessica kl. 00:50
Tobbe kom hem lagom till den stora gråtsekvensen i Marley & me (jag passade på att köpa den häromdagen, har velat ha den så länge och nu fanns den i en sån där "1 för 59, 2 för 99"-låda). Pulia blev hämtad vid halv tolv eller något därefter. Det har varit en så mysig kväll! Och jul! Vill aldrig att julen ska ta slut, jag vill bara klamra mig fast vid den och inte låta den smita iväg i ett år igen. Mellandagarna innebär alltid lite ångest. Jag har svårt att anpassa mig till vardagen "post jul" efter 1-2 månaders underbar förväntan och uppladdning. Längtar redan till nästa jul!
Nu ska vi gå och lägga oss. Puff och hans nyklippta klor får också följa med till sängen. Bisou!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos