tisdag 8 april 2014

Raindrops on roses and whiskers on kittens

vid tangenterna: Jessica kl. 09:54
roses, interior, kitchen towel
Yo!
Ännu en dimmig morgon - check!
Men jag är glad för mitt knä känns äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN bättre. Jag säger inte mer, för då jinxar jag det väl.
PLUS: Igår fick vi världens finaste kökshanddukar av världens sötaste mutti i påskpresent! :D Katter + hjärtan = PURE AWESOMENESS.♥♥♥♥ *emoji med stjärnögon*

Random grej bara:
Har ni sett Kylie Minogues senaste video? ALLTSÅ KILLEN! Man får typ ont i ögonen av the handsomeness! Som om man stoppat Orlando Bloom, prins Carl-Philip och Patrick Dempsey i en mixer och gjort en snyggo-med-mörka-änglalockar-smoothie.
Man ba: Kan du bli castad till Sons of anarchy så att jag kan glo på dig när inte Jax är i bild?
Har ni inte sett den och inte tror mig, kolla HÄR och ZIPIT!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos