tisdag 29 april 2014

"Run bitch, run!" pt 6: Den blå skräcken.

vid tangenterna: Jessica kl. 13:45
Redan efter första veckan som jag började springa ute så märkte jag att mina "långtår" på min vänstra fot tycktes ha något fuffens för sig. De var liksom helt svullna - som ballonger! På riktigt! - och ömmande. För att inte tala om mörkröda. När svullnaden till slut lade sig efter ett tag (alltså ett tag som typ någon vecka eller så) så har de blivit mörkblå istället. Ilsket jättemörkblå. De har åtminstone inte svullnat upp sådär ballong:igt igen, tack och lov, sedan jag bytte skor. Men jag är så rädd att de löjliga små naglarna jag har där kommer att ryka snart. Jag lever i SKRÄCK.

... men jag hittade MIN gif!! :D (via tumblr)

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos