tisdag 1 april 2014

Om två månader är det den 1:a juni.

vid tangenterna: Jessica kl. 09:58
bed, cosy, home, motivational
Heej!
Idag är jag Halta Lotta. Supersjälvbefogat såklart, men nevertheless frustrerande på flera nivåer.

Jag är lite morgontrött den här veckan, känner jag. Eller ja, har varit det igår och idag åtminstone. Det här med sommartid alltså... Kan vi inte bara avskaffa skiten? Det fuckar bara upp ens hjärna och kropp - mår någon egentligen bättre av det? Jag menar... Det är lika många ljusa timmar på dygnet oavsett. Har man lite tålamod så blir det ju ljust längre på dagarna ändå?
Meeeh.

Men alltså, FÖRSTA APRIL? HUUUUR? Det här årets första kvartal har verkligen bara rusat förbi. Och ja, man säger det varje år. Men i år har det verkligen gått fort. Hehe. Det måste ha med våren att göra, va? Att det faktiskt har blivit vår i år? Förra året var det ju vinter fram till valborg och sedan blev det försommar på en gång.

Nu när jag delat dessa djupa filosofier med er så ska jag återgå till mitt kodande. Adieu!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos