onsdag 16 april 2014

Hej!

vid tangenterna: Jessica kl. 09:50
morning light, rhonna designs app, happiness

Igår kväll invigdes de nya skorna! De gjorde helt klart vad de skulle och det gjorde jag med: Jag sprang försiktigt och i ett lagom tempo. Dessutom var jag noga med att stretcha både före och efter rundan. Jag kände inte av knät alls, dock så har jag en liten stukning på vänstra foten sedan i helgen, så jag får vara försiktig med den istället nu, haha.
Men jag märker absolut att de här pjucksen har en bättre dämpning (mer anpassad för asfalt och min springstil) (hahah, hade skrivit isolering först - lite trött idag?) - framförallt kände jag det igår efter att jag sprungit och idag: Jag känner mig inte mörbultad i benen, utan de känns bara lite sådär skönt trötta, som de ska göra! :)
nike lunarglide 5, pink, runner, just do it

Och min nya s5:a passade i min shocksock! Pjuh;) Det var det första jag kollade när jag packade upp telefonen igår, haha. Men jag blöder verkligen pengar just nu, så det sista jag var sugen på var att köpa en ny sådan när jag just införskaffat den här - även om det är en pytteutgift jämfört med vad telefonhistorien och allt går på. (Skatteåterbäring och dylikt är mycket välkommet framöver, enkelt uttryckt.)
Ironiskt nog så hade Samsung såklart bestämt sig för att byta sida på uttaget för hörlurar den här gången, så hålet för dem var på fel sida - men det var inget som en sax inte kunde lösa, förstås.

Nu ska jag göra en stor kopp kaffe och återigen djupdyka i le studier igen. Jag har verkligen tusen saker att göra idag och imorgon om jag ska ha tid att fira någon jävla påsk. (Den kunde inte kommit olägligare. Påskjävel.) PUSS!

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos