lördag 12 april 2014

Min kärleks födelsedag

vid tangenterna: Jessica kl. 21:48

OBS! Ignorera katthåret på duken. Fokusera på den UNDERBARA salsan. Tack.
Idag har vi firat Tobbes 29-årsdag (29!! Hur är det möjligt??) med frukost på sängen-mys imorse (jag fick äntligen inviga min fina frukostbricka! Scooore!) och tacomiddag för hans familj och släkt nu på kvällen. (Min familj får vänta med firandet till på fredag, vi insåg att även om det finns maaaassor av hjärterum så behövs faktiskt stjärterum för att man ska kunna bjuda på middag. Tyvärr.)
Jag har verkligen varit i farten sedan sju imorse och är helt färdig - det är vi båda två. Medan jag stått i köket och fixat såser, skurit grönsaker och gjort en grym tomatsalsa (från min TIU nutrition plan!) så har Tobbis flängt runt och städat och gjort fint här hemma. Min älskling!

Nu ska jag gå och tvätta bort smink, plocka ur linser, borsta tänderna och... jo, faktiskt - gå och lägga mig! Gonatt!♥

0 kommentarer :

 

Dear Jessie Copyright © 2014 First template by Antonia Sundrani Vinte e poucos